Rozpatrywanie petycji, skarg i wniosków
Wydział: |
Humanistyczny |
Forma zajęć – kurs, szkolenie, warsztat:* |
Szkolenie |
Nazwa: |
Rozpatrywanie petycji, skarg i wniosków |
Dla kogo? |
- pracownicy urzędów administracji publicznej; - pracownicy instytucji i organizacji społecznych zobowiązanych do przyjmowania petycji, skarg i wniosków w związku z wykonywaniem zadań zleconych z zakresu administracji publicznej |
Co mogę osiągnąć? |
Nabycie umiejętności prawidłowego prowadzenia postępowań uproszczonych w zakresie petycji, skarg oraz wniosków. |
Jakie kwalifikacje/ uprawnienia zdobędę? |
--- |
Skrócony opis oferty |
Prawo do wnoszenia petycji, skarg i wniosków Pojęcie petycji, skargi i wniosku Właściwość organów w sprawach petycji, skarg oraz wniosków Podmioty uprawnione do składania petycji, skarg i wniosków Przedmiot petycji, skarg i wniosków Przebieg postępowania w sprawie petycji, skarg i wniosków Rozpatrzenie i załatwienie petycji, skarg i wniosków Nadzór i kontrola nad przyjmowaniem i załatwianiem petycji, skarg i wniosków |
Czas trwania |
6 godz. lekcyjnych |
Imię i nazwisko osoby prowadzącej |
dr Ewa Wójcicka 34 3783 144 |